هتل جنگلی بیساته لاج رواندا؛ هتل تماشایی در نزدیکی گوریل ها
هتلگردی

هتل جنگلی بیساته لاج رواندا؛ هتل تماشایی در نزدیکی گوریل ها

این هتل سرسبز و پر انرژی نزدیک پارک ملی آتشفشان ها در شمال غربی کشور رواندا(سرزمین هزار تپه) واقع شده است. فرهنگ و زیبایی این کشور به راحتی در 6 ویلای کاهگلی خاص این هتل به نمایش گذاشته شده و از تفریحات خاص این هتل وقت گذراندن در طبیعت در کنار گوریل ها است.

معرفی مختصر کشور رواندا

کشور رواندا در مرکز قاره آفریقا یادآور خاطره تلخ نسل کشی سال 1994 مردم این کشوره و خیلی از مردم دنیا همچنان این کشور رو به این اتفاق تلخ میشناسن، ولی در حقیقت امروزه رواندا خیلی تغییر کرده و به دلیل چهره مثبتی که در این سال ها پیدا کرده، یک کشور امن برای مسافرت است. در سرتاسر کیگالی پایتخت رواندا، یادبود های این قتل های دسته جمعی دیده میشه، در عین حال معماری شهر خیلی زیبا و لطیفه و مردم بسیار خونگرم و مهربانی داره. به زودی در یک مطلب کامل کشور رواندا به همراه جاذبه های گردشگریش رو حتما معرفی می کنم.

هتل بیساته لاج کجاست؟

هتل بیساته لاج که در منطقه روهنگری در شمال غربی رواندا قرار گرفته و در نزدیکی پارک ملی آتشفشان ها است، در فاصله 105 کیلومتری با کیگالی پایتخت رواندا قرار گرفته و از نظر زمانی حدود 3 ساعت رانندگی با ماشینه. در طول مسیر منظره های دیدنی زیادی برای لذت بردن وجود داره و در کیلومتر های آخر مسیر به سمت هتل که وارد مسیر آتشفشانی و سنگی می شوید، نیاز به ماشین آفرود دارید که این ترانسفر ها توسط هتل هماهنگ می شه. در لحظه ورود، کارکنان دوست داشتنی هتل ورود مسافران رو با رقص و آواز محلی خوشآمد گویی می کنن.

چشم انداز هتل بیساته لاج رواندا

طراحی و دکوراسیون خاص هتل بیساته لاج

این هتل 6 ویلای کاهگلی فوق العاده لوکس با سقف های گنبدی شکل داره که همه اونها چشم انداز به سمت قله های با ابهت پارک ملی آتشفشان ها دارن. طراحی این کلبه های کروی شکل نماد سرزمین هزارتپه است و از کاخ باستانی پادشاه نیانزا الهام گرفته است. همه طراحی های این هتل ریشه در فرهنگ رواندا داره و طراحی داخلی ویلاها ترکیبی از صنایع دستی سنتی رواندا و طراحی مدرنه و الهام گرفته از سبک زندگی رنگارنگ روانداست. همه 6 کلبه با آتش هیزمی گرم میشن و در همه جای هتل رنگ سبز زمردی به چشم میخوره که یادآور جنگل های بارانی اطراف هتل هستن. قانون قابل بازیافت بودن وسایل و به اصطلاح اکوفرندلی و دوست دار طبیعت بودن خیلی خوب در این هتل رعایت شده.

طراحی هتل بیساته لاج رواندا

هتل بیساته لاج رواندا مناسب چه کسانی است؟

هتل بیساته لاج رواندا یک هتل منحصر به فرد برای کسانی است که عاشق طبیعت و طبیعت گردی و دیدن حیات وحش از نزدیک هستن یا به خاطر آرامش وصف نشدنیش با بهترین ویو، یک هتل خیلی رویایی برای کسانی مثل من هست که عاشق یوگا کردن در طبیعت موقع طلوع و غروب آفتاب هستن.

مسیر دسترسی به هتل یک مسیر سنگی با پله است که با وجود زیبایی ای که داره و نشان دهنده کوه ها و سنگ های آتشفشانیه، یکی از معایب هتل هم به حساب میاد. در واقع برای کسانی که مشکل حرکتی دارن خیلی گزینه مناسبی نیست!

تفریحات در هتل بیساته لاج رواندا

مهم ترین فعالیتی که در این هتل میتونید داشته باشید، پیاده روی در دل طبیعت و رویارویی جذاب با گوریل هاست. این هتل توسط یک گروه بومگردی و سافاری معروف و قدیمی به اسم Wilderness Saffari کنترل میشه که شما میتونید تجربه های بی نظیر و امن و فراموش نشدنی زیر نظر این تیم حرفه ای در طبیعت و در کنار گوریل ها داشته باشید. در عصر هر روز همه مهمان های هتل در سالن اصلی هتل دور هم جمع میشن  و از ماجراهایی که با گوریل ها داشتن با هم صحبت می کنن.

پیاده روی با گوریل ها در هتل بیساته لاج

یک فعالیت خیلی خاص هتل، شروع پروژه جنگل کاری است که باعث بازگشت دوباره گونه های بومی به منطقه شده و مهمان های هتل هم برای شرکت در این پروژه تشویق میشن به این صورت که هر مهمان میتونه یک درخت در طول اقامتش بکاره.

خدمات ماساژ هم در داخل ویلا به صورت خصوصی برای مهمان ها انجام میشه.

بهترین زمان سفر به رواندا

بهترین زمان سفر به رواندا و هتل بیساته لاج ماه دسامبر تا اوایل فوریه (آذر تا بهمن ماه) و ژوئن تا سپتامبر (خرداد تا شهریور) است.

پرواز و ویزای رواندا

متاسفانه پرواز مستقیم از ایران به رواندا نداریم و با پرواز های امارات، فلای دبی و ... میتونیم به این کشور زیبا سفر کنیم.

رواندا در حال حاضر در ایران سفارت نداره، برای گرفتن ویزا میتونیم از سفارت خانه های این کشور در کشور های نزدیک مثل ترکیه یا امارات اقدام کنیم.

هزینه اقامت در هتل بیساته لاج رواندا

هزینه اقامت در این هتل لوکس از شبی 1275 دلار برای هر نفر می باشد.

تصاویر بیشتر:
دیدگاه های کاربران
امتیاز شما به این مطلب: 3