هتل اکو هوس مریسی گرجستان (Eco House Merisi)
هتلگردی

هتل اکو هوس مریسی گرجستان (Eco House Merisi)

همه ما دوست داریم یه وقتایی از شلوغی های شهر و دود و روزمرگی ها دور باشیم و به یه جای دنج در دل طبیعت برای استراحت کردن و خلوت با خودمون یا صرف یک شام عاشقانه با صدای پرنده ها و سکوت طبیعت پناه ببریم.

همون طور که میدونیم تا صحبت از تور گرجستان میشه، همه بلا استثنا میگن تفلیس یا باتومی. ولی من میخوام یک جای دیگه در گرجستان رو بهتون معرفی کنم که حتما ارزش اقامت رو داره.

در 50 کیلومتری باتومی، در منطقه کوهستانی آجارا و در دهکده کوچک مریسی یک بوتیک هتل خیلی دوست داشتنی و دنج به اسم هتل اکو هوس مریسی قرار گرفته که با موقعیت مکانی ای که داره، یک هتل خیلی خوب برای فرار از خستگی های روزمره محسوب میشه و شماروبا یک انرژی خیلی خوب و آرامش بیش از حد برای روزهای بعد از سفرتون راهی می کنه.

امکانات هتل اکو هوس مریسی گرجستان

کلبه های این هتل رویایی و دنج در ارتفاع 850 متری دهکده زیبای مریسی و در دامنه کوه قرار گرفته، آب و هوای سالم و پاک طبیعت در اون ارتفاع خودش مهم ترین مزیت این هتله.

آبهای معدنی و سالم و شفابخش چشمه مستقیم به شیرهای هتل متصله.

اتاق های شیشه ای کلبه های هتل چشم انداز پانوراما از کوهستان اطراف دارن و شما صبحتون رو در دل کوه و مه شروع می کنید و شب رو در یک فضای امن در طبیعت سر می کنید.

یکی دیگه از امکانات هتل که فوق العاده جالب و لذت بخشه، وجود یک تاب 6 متری در شیب تنده که هم هیجان انگیزه هم خیلی آرامش بخش.

غذاهای این هتل همه از محصولات محلی هستند که اکثر مهمان های هتل از این غذاها خیلی راضی بودند.

همه چیز موافق و هماهنگ با طبیعته که خیلی لذت بخشه.

تاب در ارتفاع هتل اکو هاوس مریسی گرجستان 

کلبه ها و اتاق های هتل اکو هوس مریسی گرجستان

5 مدل کلبه مختلف با اتاق های شیشه و چشم انداز عالی در این هتل رویایی و دنج قرار گرفته.

کلبه ایرینا (Irina Cottage): این کلبه 2 طبقه به وسعت 50 متر مربع دارای دو اتاق خواب، یک ایوان 12 متری، جکوزی فضای باز، هموک، اجاق با سوخت چوب، منطقه پیک نیک خصوصی، حمام خصوصی، مبل روسترو وای فای رایگان است.اتاق طبقه بالا تماما شیشه ای و اتاق طبقه اول دارای پنجره های شیشه ای با چشم انداز پانوراما می باشد. حد اکثر برای 6 نفر مناسب است.

نمای کلبه ایرینا در هتل اکو هاوس مریسی

کلبه لووا (Lova Cottage): کلبه 45 متری 2 طبقه با دو اتاق خواب است. اتاق طبقه بالا شیشه ای و اتاق طبقه اول دارای پنجره های شیشه ای رنگ آمیزی شده است. دارای ایوان بزرگ 22 متری در طبقه دوم، جکوزی فضای باز، هموک، اجاق با سوخت چوب، منطقه پیک نیک خصوصی، حمام خصوصی،مبل روستر و وای فای رایگان می باشد. حداکثر برای 5 نفر مناسب است.

کلبه لووا در هتل اکو هاوس مریسی

کلبه امیلی (Emily Cottage): کلبه 24 متری یک خوابه است. دارای دو تختخواب، ایوان 20 متری، اتاق شیشه ای، حمام خصوصی، جکوزی فضای باز، هموک، اجاق با سوخت چوب، منطقه پیک نیک خصوصی، مبل منحصر به فرد و وای فای رایگان است. حداکثر برای 4 نفر مناسب است.

کلبه امیلی در هتل اکو هاوس مریسی

کلبه اینزا/الیکو (Ineza/Eliko Cottage): کلبه 24 متری یک خوابه است. دارای دو تختخواب، ایوان 20 متری، اتاق شیشه ای، حمام خصوصی، جکوزی فضای باز، هموک، اجاق با سوخت چوب، منطقه پیک نیک خصوصی، مبل منحصر به فرد و وای فای رایگان است. حد اکثر برای 4 نفر مناسب است.

کلبه اینزا در هتل اکو هاوس مریسی

کلبه کیتی (Katie Cottage): کلبه 20 متری با یک خواب شیشه ای است. دارای ایوان 20 متری، حمام خصوصی، جکوزی فضای باز، هموک، اجاق با سوخت چوب، منطقه پیک نیک خصوصی، وای فای رایگان و یک تخت اضافه است. برای حداکثر دو نفر مناسب است.

 کلبه کیتی در هتل اکو هاوس مریسی

بهترین زمان سفر به هتل اکو هوس مریسی گرجستان

این هتل برای همه فصل ها مناسبه و در هر فصلی زیبایی خودش رو داره و با توجه به وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب و تهویه خوب در کلبه ها با توجه به سلیقه مهمان میتونه هر زمان که علاقه داره در این هتل اقامت داشته باشه و از طبیعت زیبای کوه های آجارا لذت ببره.

ترانسفر هتل اکو هوس مریسی گرجستان

برای ترانسفر از هر شهری در گرجستان که هستید به هتل اکو هوس مریسی، میتونید به خود هتل درخواست بدید که با هزینه کم این ترانسفر انجام میشه.

هزینه اقامت در هتل اکو هوس مریسی گرجستان

هزینه اقامت در کلبه های مختلف و با توجه با تاریخ رزرو متفاوته. در این تاریخ که من در سایت هتل چک کردم، قیمت ها به این ترتیبه:

کلبه ایرینا 175 دلار برای اقامت یک شب دو نفر. برای هر نفر اضافه 23 دلار

کلبه لووا 175 دلار برای اقامت یک شب دو نفر. برای هر نفر اضافه 23 دلار

کلبه امیلی 127 دلار برای اقامت یک شب دو نفر. برای هر نفر اضافه 16 دلار

کلبه اینزا/الیکو 127 دلار برای اقامت یک شب دو نفر. برای هر نفر اضافه 16 دلار

کلبه کیتی 95 دلار برای اقامت یک شب دو نفر.

ممنوعیت های هتل اکو هوس مریسی گرجستان

رزرو این هتل برای افراد کمتر از 18 سال غیر مجاز هست.

ورود حیوانات خانگی به این هتل غیر مجاز هست.

تمام هزینه هم باید در زمان رزرو پرداخت بشه و در صورت کنسلی هیچ مبلغی استرداد نمیشه.

 

تصاویر بیشتر:
دیدگاه های کاربران
امتیاز شما به این مطلب: 3
علیرضاعلیرضا20 تیر 1400

خیلی خوبه