هتل آتلانتیس پالم دبی
هتلگردی

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس که مثل یک تاج خیلی باشکوه در انتهای نخل جزیره پالم جمیرا در دبی در سال 2008 افتتاح شد، دومین هتل بزرگ دبی هست و در نوع خود مثل یک شهر میمونه. با اقامت در این هتل رویایی، دنیایی از حیرت رو در اتاق ها و سوییت ها، رستوران ها، جاذبه ها و سرگرمی های هتل تجربه می کنید.

هتل آتلانتیس پالم دبی که نماد دبی هم به حساب میاد، از دو برج غربی و شرقی تشکیل شده که این دو برج از طریق سوییت مجلل رویال بریج به هم متصل شده اند. این هتل با شکوه و هیجان انگیز یک هتل ایده آل برای زوج ها و خانواده هاست که دنیایی دور از زندگی روزمره رو در آتلانتیس تجربه کنند و خاطرات اون تا سال ها در ذهن موندگار میشه، همچنین با تفریحاتی که داره برای همه گروه سنی ها و سلیقه ها یک هتل جذاب به حساب میاد.

نمای هتل آتلانتیس پالم دبی

پارک آبی Aquaventure هتل آتلانتیس پالم دبی

پارک آبی Aquaventure در هتل آتلانتیس پالم دبی یکی از بهترین و پیشرفته ترین پارک های آبی خاور میانه است که استفاده از اون برای مهمان های هتل آتلانتیس رایگانه و برای مهمان های سایر هتل ها با هزینه است. همه گروه های سنی می تونن دنیای هیجان و لذت رو در این پارک آبی تجربه کنن.

پارک آبی هتل آتلانتیس دبی

رستوران های هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس 30 بار و رستوران و غذاخوری داره که انواع غذاها از فرهنگ های مختلف و سلیقه های مختلف در اونجا سرو میشه که جزو برترین رستوران های بین المللی هستن و برای هر مناسبت یک رستوران خاص وجود دارد. همچنین 3 نفر از معروف ترین سرآشپزهای دنیا به اسم های Nobu Ronda و Giorgio Locatelli و Gordon Ramsay در این هتل رستوران های اوتلت مخصوص خودشون رو دارن.

آشپزهای معروف هتل آتلانتیس پالم دبی

اقامت در این هتل همه وعده های غذایی رو به صورت رایگان شامل نمیشه و شما میتونین یکی از گزینه های فقط صبحانه یا صبحانه و شام رو انتخاب کنید.

انواع اتاق ها و سوییت های هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس 1548 اتاق داره و همه اتاق ها و سوییت های آتلانتیس پالم ظاهر جدیدی دارن و هر کدوم با الهام از اقیانوس، آرامش و راحتی کامل رو با ویژگی های برجسته و امکانات رفاهی دراختیار مهمان ها قرار میدن.

اتاق های استاندارد دوتخته هتل آتلانتیس پالم دبی

اتاق های استاندارد هتل معمولا با فضای 45 متری و یک تخت کینگ یا دو تخت کویین و یک حمام بزرگ و یک حمام جداگانه، راحتی فوق العاده ای دارن. و چشم انداز جزیی یا کامل از جزیره پالم و آسمان دبی و فواره پالم دارن. سایز بالکن اتاق ها هم بستگی به جای اتاق داره.

سوییت های استاندارد هتل آتلانتیس پالم دبی

سوییت های هتل برای کسانی مثل خانواده ها است که دنبال راحتی بیشتر و فضای بیشتر هستند.

Terrace Suite

Terrace Suite سوییت های 94 متری که در تراس با شکوهش ناهارخوری داره و علاوه بر اون در شب ها میشه ستاره ها رو تماشا کرد و لذت برد.

Executive Suite

Executive Suite یک سوییت101 متری مثل خانه است که ناهارخوری و فضای کار جداگانه داره.

Plush Regal Suite

Plush Regal Suite سوییت 164 متری که به مهمان ها نهایت استراحت و آرامش رو نوید میده.

سوییت های لوکس تر یا Signature Suites در هتل آتلانتیس پالم دبی

سوییت های Signature Suites به همه جزییات توجه دارن و از نظر تجملات و خدمات رفاهی بی نظیرن.

Underwater Suits

Underwater Suits یا سوییت های زیر آب آتلانتیس پالم دبی با مساحت 165 متر از خاص ترین سوییت های این هتله که برای ماه عسل هم خیلی مناسبه. این سوییت ها پنجره های بزرگ از کف تا سقف داره که چشم انداز به آکواریوم دریایی با 65000 گونه جانور دریایی دبی داره. میتونین در وان یا تخت ریلکس کنین در حالی که کوسه ها و ماهی ها کنارتون شنا می کنن. این سوییت ها خدمات 24 ساعته و آسانسور خصوصی دارن.

سوییت زیر آب هتل آتلانتیس

Presidental Suites

Presidental Suites سوییت های مجلل 220 متری که ابهت و زیبایی و شکوه خیلی زیادی دارن. این سوییت ها که دارای سالن و فضای غذاخوری مجلل، فضای اداری جداگانه و وان و جکوزی بزرگ برای کسانی که دنبال راحتی و لوکس بودن هستن مناسبه. چشم انداز زیبایی از جزیره پالم دبی داره. سوییت های Presidental خدمات 24 ساعته دارن و یک اتاق رایگان در کنار سوییت در اختیارتون قرار میدن.

Grand Atlantis Suite

Grand Atlantis Suite سوییت های لوکس 429 متری هستن که پنج بالکن و جکوزی خصوصی در فضای باز با منظره پانوراما از خلیج فارس و جزیره پالم و چشم انداز پر زرق و برق از دبی داره. دارای دو خواب و حمام های اختصاصی بزرگه و برای خانواده های پرجمعیت مناسبه. همچنین دارای یک اتاق متصل رایگان و خدمات 24 ساعته و غذاخوری جداگانه است.

رویال بریج سوییت (Royal Bridge Suite)

سوییت خیلی مجلل رویال بریج سوییت (Royal Bridge Suite)  پل ارتباطی بین دو برج غربی و شرقی هتل آتلانتیسه. این سوییت منحصر به فرد که گران ترین سوییت این هتل هم هست با فضای 924 متر مربعی، یک سالن و 3 اتاق مجلل داره با سقف های بلند و کتابخانه خصوصی و اتاق رسانه و اتاق بازی و سالن غذاخوری 16 نفره که این سوییت با شکوه استاندارد جدیدی برای لوکس بودن ایجاد کرده. دکوراسیون داخلی اون ترکیبی از طرح عربی و سبک معاصره و با سنگ های مرمر و طلایی های درخشان فضای فوق العاده سلطنتی رو به وجود اورده. با چشم اندازی که از خلیج فارس و جزیره پالم و افق دبی داره، بهترین چشم انداز دبی رو داره. ورودی و آسانسور محافظت شده و شخصی و یک تیم آشپزی و سرویس دهی 24 ساعته داره.

رویال بریج سوییت هتل آتلانتیس پالم دبی

 بهترین زمان سفر به دبی و هتل آتلانتیس پالم

بهترین زمان سفر به دبی و هتل آتلانتیس در فصل زمستان است. بین ماه های نوامبر تا آوریل ( اواخر آبان تا تا اواخر فروردین) هوا خیلی مطلوبه و در ماه های ژانویه و فوریه که در دبی جشنواره خرید برگزار میشه، اوج مسافرت به این شهر توریستی است.

ویزا و پرواز دبی

ویزای دبی از طریق کارگزار یا آژانس هواپیمایی قابل اقدامه و تقریبا به 7 روز کاری زمان نیاز داره. پرواز مستقیم سیستمی و چارتر هم از ایران به دبی با ایرلاین های مختلف ایرانی و خارجی داریم.

هزینه اقامت در هتل آتلانتیس پالم دبی

هزینه اقامت در اتاق های استاندارد دوتخته در هتل آتلانتیس پالم دبی از شبی حدودا 270 دلار شروع میشه. با توجه به نوع اتاق یا سوییت انتخابی و تاریخ رزرو قیمت ها خیلی متفاوته. تا جایی که مثلا سوییت های زیر آب این هتل حدودا شبی 4100 دلار و سوییت رویال بریج که یکی از گرون ترین سوییت ها در دنیا به حساب میاد، حدودا شبی 13800 دلاره!

تصاویر بیشتر:
دیدگاه های کاربران
امتیاز شما به این مطلب: 3
حسینحسین20 تیر 1400

😍😍