هتل دبلیو مالدیو (W Resort Maldives)
هتلگردی

هتل دبلیو مالدیو (W Resort Maldives)

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که تعطیلاتتون رو در یک هتل فوق العاده لوکس مثل دبلیو ریزورت در جزیره فسدوی مالدیو بگذرونید. این جزیره تفریحی خصوصی 5 ستاره با سواحل شنی سفید درخشان، تالاب های فیروزه ای و صخره های مرجانی تماشایی احاطه شده که یک سفر رویایی رو براتون رقم می زنه.

مسیر دسترسی به جزیره فسدو و هتل دبلیو در مالدیو

هتل دبلیو در مالدیو در جزیره فسدو واقع شده که در فاصله 82 کیلومتری فرودگاه ماله قرار داره. بخاطر قرار گرفتن هتل در یک جزیره مجزا، برای رسیدن به هتل باید مسافت آبی رو طی کنید که خودش شروع سفر رو هیجان انگیز می کنه. بسته به ساعت پروازتون میتونید با هواپیمای دریایی یا با قایق این مسیر رو طی کنید.

ترانسفر توسط هواپیمای دریایی فقط بین ساعت های 6:00 صبح تا 15:30 انجام میشه و اگر ساعت پروازتون خارج از این زمان باشه یا باید استفاده از هواپیمای دریایی رو به روز بعد موکول کنید و در ماله پایتخت مالدیو یک شب اقامت کنید یا اینکه از قایق های سرعتی جزیره استفاده کنید. در هر صورت نحوه ترانسفر رو حتما از قبل با هتل هماهنگ کنید.

هزینه هواپیما های دریایی برای بزرگسال 505 دلار و برای کودک زیر 12 سال 270 دلار و برای کودک زیر 3 سال رایگان می باشد.

بار مجاز هم برای هر نفر 20 کیلو به اضافه 5 کیلو بار دستی است و برای هر کیلو بار اضافه 4 دلار هزینه دریافت می شود.

هواپیمای دریایی

امکانات هتل دبلیو در مالدیو

دبلیو ریزورت مالدیو 77 ویلای اختصاصی داره که این ویلا ها دو حالت ساحلی و روی آب دارن و همه اون ها دسترسی اختصاصی به ساحل شنی سفید جزیره رو دارن. چه بهتر که اگر چند شب اقامت دارید، از دو حالتش رزرو کنید که از جفتش بتونید لذت ببرید.

این ریزورت فوق العاده انواع امکانات تفریحی روی آب و زیر آب رو برای مهمان ها فراهم میکنه و تقریبا هر چیزی که برای خوش گذرانی در سفر لازمه، به مهمان ها ارائه میده. همه ویلا ها استخر خصوصی خودشون رو دارن. مهمان ها میتونن با کمک مربی های حرفه ای از انواع ورزش های آبی و غواصی، سالن اسپا، فیتنس و ... لذت ببرن.

هتل همچنین 6 رستوران خیره کننده و بار های عالی داره که میتونین انواع طعم هارو اونجا بچشید و لذت ببرید.

تفریحات آبی

هتل دبلیو در مالدیو مناسب چه کسانی است؟

این هتل لوکس یک گزینه فوق العاده برای سفر های ماه عسلی و عاشقانه است. حتی تصورش هم لذت بخشه که صبح با صدای موج دریا بیدار شی و صبحانه رو تو استخر خصوصی ویلات میل کنی و یک روز رمانتیک رو شروع کنی، بعد از کلی شنا و غواصی و گشت و گذار و خوش گذرانی، یک غروب فراموش نشدنی روی اقیانوس رو تماشا کنی و از یک شام رمانتیک در ساحل نهایت لذت رو ببری.

عروسی در ساحل هتل دبلیو مالدیو

بهترین زمان سفر به مالدیو

بهترین زمان سفر به مالدیو و این هتل زیبا بین ماه های نوامبر و آوریل (از اواخر آبان تا اوایل اردیبهشت) می باشد. آب و هوای مالدیو گرم و گرمسیریه و به ندرت پایین ترین دما به 24 درجه میرسه. خشک ترین ماه ها بین ژانویه تا آوریل (اواخر دی تا اوایل اردیبهشت) است که میزان رطوبت خیلی کمتره و بهترین و شلوغ ترین زمان برای مسافرت به مالدیو است.

پرواز و ویزای مالدیو

 پرواز مستقیم از ایران به مالدیو نداریم و با استفاده از پرواز های قطری، امارات، ترکیش, عمانی و ... میتونین به این مالدیو سفر کنید.

ویزا هم به صورت فرودگاهی صادر میشه.

هزینه اقامت در هتل دبلیو مالدیو

هزینه اقامت در هتل دبلیو مالدیو با توجه به چیزی که من در سایت بوکینگ دیدم، بسته به نوع اتاق و تاریخ اقامت تقریبا از شبی 970 دلار شروع میشه.

 

تصاویر بیشتر:
دیدگاه های کاربران
امتیاز شما به این مطلب: 3
ناشناسناشناس24 خرداد 1400

خیلی گرونه :((