هتل دلفین امپریال لارا در آنتالیا
هتلگردی

هتل دلفین امپریال لارا در آنتالیا

آنتالیا یک شهر خیلی آشنا برای ما ایرانی هاست که در فصل تابستان خیلی از ما تجربه سفر به این شهر دوست داشتنی و پر شور و نشاط رو داشتیم. در سفر به آنتالیا که معمولا سفر یک هفته ای هست، همه با دور موندن از همه هیاهوهای زندگی، برای یک هفته نهایت لذت و آرامش و هیجان رو تجربه می کنند. لازمه لذت کافی در سفر آنتالیا، یک هتل همه چیز تمام و با همه امکاناته که هتل دلفین امپریال آنتالیا یکی از این هتل هاست.

هتل دلفین امپریال آنتالیا و موقعیت مکانی آن

هتل دلفین امپریال در منطقه لارا در آنتالیا که یکی از زیباترین سواحل مدیترانه رو داره، قرار گرفته. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 15 کیلومتر و تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا ساحل هیچ فاصله ای نداره و خود هتل در ساحل قرار گرفته. دسترسی هتل به مراکز خرید و سایر جاهای دیدنی خیلی راحته و دقیقا رو به روی هتل ایستگاه اتوبوس و تاکسی قرار داره.

دلفین امپریال

امکانات هتل دلفین امپریال لارا در آنتالیا

این هتل 5 ستاره فوق العاده که در سال 2011-2012 ساخته شده، دارای مساحت 54000 متر مربعه و از یک ساختمان اصلی 9 طبقه و فضای بیرونی با استخر های بزرگ و امکانات زیاد تشکیل شده و در کل همه امکاناتی که مهمان ها برای داشتن راحت ترین تعطیلات نیاز دارن رو به خوبی فراهم میکنه.

ساختمان اصلی 9 طبقه شامل 798 اتاق، 10 آسانسور پانوراما، بارهای مختلف، 9 رستوران آلاکارت، یک مرکز خرید کوچک، سالن بولینگ، کافی نت، استخر های سرپوشیده کودکان و بزرگسالان، آبگرم، سینما، دیسکو و یک سالن چند منظوره با مساحت 1560 متر مربع برای جلسات و سمینارهای مختلفه.

استخر های هتل دلفین امپریال

استخر اصلی با مساحت 3180 متر مربع و عمق 1.40 متر

پارک آبی با مساحت 200 متر مربع و عمق 1.10 متر

استخر سرباز کودکان با مساحت 200 متر مربع و عمق 0.35 متر

استخر ریلکس و استراحت با مساحت 278 متر مربع و عمق 1.40 متر

استخر سرپوشیده با مساحت 225 متر مربع و عمق 1.40 متر

استخر کودکان در داخل استخر سرپوشیده با مساحت 12 متر مربع و عمق 40 سانتی متر

 استخر هتل دلفین امپریال

زمان باز شدن استخر ها متغیره و بستگی به شرایط آب و هوا داره .در کل در فصل زمستان که تقریبا از اواسط آبان تا اواسط اسفند حساب میشه، فقط استخر های سرپوشیده بزرگسالان و کودکان و استخر ریلکس و استراحت که بیرونی ولی گرم هست قابل استفاده است.

اتاق های هتل دلفین امپریال

در هتل دلفین امپریال 798 اتاق وجود داره که شما میتونید مناسب ترین اتاق رو برای خودتون و خانوادتون انتخاب کنید.

Superior Room Land side: این اتاق ها که دارای بالکن با چشم انداز منطقه هستند با مساحت 35 متر مربع دارای حمام، یک تخت دونفره، یک تخت یک نفره و یک مبل هستند و حداکثر برای 3 بزرگسال و 1 کودک یا 2 بزرگسال و 2 کودک قابل رزرو هستند. برای نوزاد در صورت درخواست تخت نوزاد ارائه می شود.

در هتل دلفین امپریال آنتالیا 174 اتاق سوپریر با چشم انداز منطقه وجود دارد.

superior room land side

Superior Room Sea Side: این اتاق ها دارای همه امکانات مشابه اتاق های سوپریر رو به منطقه هستند با این تفاوت که بالکن های همه این اتاق ها با چشم انداز دریا می باشد.

در کل در هتل دلفین امپریال آنتالیا 404 اتاق سوپریر با چشم انداز دریا وجود دارد.

superior room sea side

Handicapped Room: این اتاق ها ویژه معلولان هستند و در کل 8 اتاق از این نوع اتاق ها در هتل دلفین امپریال وجود دارد. واقع در طبقه همکف هستند با چشم انداز منطقه و حداکثر برای 2 نفر مناسب اند و شامل یک تخت دو نفره هستند. اکثر امکانات این اتاق ها مانند اتاق های سوپریر با چشم انداز منطقه است. شامل بعضی ویژگی هایی هستند که مختص معلولین است مثل: عرض درها بیشتر از حالت معمولی، عرض راهروی بیشتر، دارای دستگیره، دارای دکمه اظطراری و ...

پذیرش هتل، رستوران ها، استخرها و ساحل قابل دسترسی به وسیله ویلچر هستند.

superior-handicapped-room-

Family Room: این اتاق ها با مساحت 56 متر مربع و چشم انداز دریا دارای 2 اتاق خواب با دو در جداگانه هستند. یک اتاق خواب دارای یک تخت فرانسوی و یک کاناپه تختخواب شو هست و اتاق دیگر دارای دو تخت سینگل، سرویس بهداشتی و بالکن است. حداکثر مناسب 4 بزرگسال + یک کودک یا 3 بزرگسال + 2 کودک است.

در کل تعداد 37 عدد از این نوع اتاق در هتل دلفین امپریال آنتالیا موجود می باشد.

family-room

Connection Room: شامل 2 اتاق سوپریر می باشد که هر کدام از آنها شامل یک تخت فرانسوی، یک تخت سینگل و یک کاناپه هستند. چشم انداز بالکن به دریا است. حداکثر هر اتاق مناسب 3 بزرگسال + 1 کودک یا 2 بزرگسال + 2 کودک است.

تعداد 39 اتاق از این نوع در هتل وجود دارد.

connection room

Junior Suite: این اتاق های 45 متر مربعی دارای یک تخت دونفره و یک تخت سینگل و یک کاناپه هستند. بالکن های بزرگ با چشم انداز دریا دارند و حداکثر برای 2 نفر قابل رزرو هستند.

66 اتاق جونیور سوئیت در هتل دلفین امپریال آنتالیا وجود دارد.

junior-suite

Lagoon Room: این اتاق های 36 متر مربعی دارای یک استخر مشترک هستند که فقط توسط مهمان های اتاق های لاگون قابل استفاده است. در این اتاق ها یک تخت دبل و یک تخت سینگل وجود دارد و حداکثر مناسب دو بزرگسال و یک کودک بالای 7 سال است. به دلیل مسائل امنیتی اقامت کودکان زیر 7 سال در اتاق های لاگون مجاز نیست.

در کل 20 اتاق لاگون در هتل دلفین امپریال آنتالیا وجود دارد.

lagoon-room

Suite: سوییت های هتل دلفین امپریال لارا دارای مساحت 58 متر مربع و یک اتاق خواب با یک تخت دبل و یک سالن نشیمن هستند. تراس این سوییت ها با چشم انداز دریا هستند و دارای یک جکوزی در تراس هستند. این سوییت ها حداکثر برای دو نفر بزرگسال قابل رزرو هستند.

در کل تعداد 2 سوییت در هتل دلفین امپریال وجود دارد.

suite-room

Deluxe Family Room: این سوییت های 56 متر مربعی دارای دو اتاق خواب جداگانه هستند. یک اتاق با یک تخت دبل و اتاق دیگر با دو تخت سینگل هستند. چشم انداز این سوییت ها رو به دریا است و حداکثر برای 4 بزرگسال قابل رزرو هستند.

در کل هتل دارای 9 سوییت دلوکس خانواده است.

deluxe-family-suite

رستوران های هتل دلفین امپریال

این هتل دارای 10 رستوران به نام های زیر است. در همه رستوران ها ورود کودکان مجاز است.

restaurant

Gusto Restaurant (Main Restaurant): رستوران اصلی که صبحانه و ناهار و شام به صورت بوفه آزاد است. نیاز به رزرو از قبل نیست. دارای بوفه رژیمی، غذاهای بدون گلوتن، بوفه کودکان، قسمت جداگانه برای خانواده های همراه با کودک، دارای تراس و ... است. تایم صبحانه 7:00 تا 10:00 و صبحانه دیروقت 10:00 تا 11:00، ناهار 13:00 تا 14:30 و شام 19:00 تا 21:30 است.

Tequila Restaurant: این رستوران آلاکارت است و غذاهای مکزیکی سرو می کند. . نیاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 الی 21:30 باز است.

Zuma Restaurant: این رستوران آلاکارت است و غذاهای خاور دور سرو می کند. نیاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 تا 21:30 باز است.

Helen Restaurant: این رستوران آلاکارت است و غذاهای یونانی سرو می کند. نیاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 تا 21:30 باز است.

Mia Mensa Restaurant: این رستوران آلاکارت است و غذاهای ایتالیایی سرو می کند. نیاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 تا 21:30 باز است.

Le Tapas Restoran: این رستوران آلاکارت است و غذاهای اسپانیایی سرو می کند. نیاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 تا 21:30 باز است.

Da Vinci Restaurant: این رستوران آلاکارت است و فقط گوشت و نوشیدنی سرو می کند. یاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 تا 21:30 باز است.

Lalezar Restaurant: این رستوران آلاکارت است و غذاهای عثمانی-ترکیه ای سرو می کند. نیاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 تا 21:30 باز است.

Pescador Restaurant: این رستوران آلاکارت است. ماهی سرو می کند. نیاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 تا 21:30 باز است.

Teppanyaki Restaurant: این رستوران آلاکارت است. غذاهای ژاپنی سرو می کند. نیاز به رزرو دارد. از ساعت 19:30 تا 21:30 باز است.

 

بار های هتل دلفین امپریال

هتل دلفین امپریال دارای 8 بار می باشد.

بار

Snack Bar: بوفه های مختلف اسنک باردر ساعت های مختلفی بین ساعت های 12 تا 17 باز هستند.

Tulip Lobby Bar: از ساعت 6:00 تا 1:00 باز است و در لابی هتل قرار دارد.

Vitamin Bar: از ساعت 10:00 تا 18:00 باز است و در فضای بیرون قرار دارد و آبمیوه های تازه سرو می کند.

Patisserie: از ساعت 11:00 تا 21:00 باز است و در لابی قرار دارد. انواع کیک و کوکی ها و قهوه و نوشیدنی های گرم سرو می کند.

Pool Bar: از ساعت 10:00 تا 17:00 باز است. در باغ کنار استخر ریلکس قرار گرفته است.

Camelot Bar: از ساعت 23:00 تا 00:00 باز است. در طبقه پایین پذیرش قرار دارد. نوشیدنی های سرد و گرم و اسنک شبانه سرو می کند.

GQ Puro Bar (Charged): بین ساعت های 20:00 تا 1:00 باز است.

Chocolate Bar: بین ساعت های 15:00 تا 18:00 باز است. در لابی قرار گرفته است و فقط شکلات سرو می کند.

Night Club: بین ساعت های 23:00 تا 2:00 باز است.

تفریحات هتل دلفین امپریال

تفریحات در این هتل شامل استخرها، پارک آبی های مختلف برای کودکان و بزرگسالان، فضای جداگانه برای بازی کودکان در ساحل، اجراها و سرگرمی ها در مینی کلاب،بازی های استخری، موزیک های زنده، سینما، اتاق بازی، بولینگ، بیلیارد، بازی های کنسولی، زمین تنیس، زمین والیبال ساحلی، پینگ پونگ، دارت، ایروبیک، مرکز فیتنس با مربی حرفه ای، ژیمناستیک آبی، سالن رقص و ملاقات ، سالن آرایش، حمام شیر کلئوپاترا، جکوزی، ماساژ با ماساژورهای متخصص، لایه برداری و برنامه های ضد استرس، حمام ترکی، سونا و ... می باشد.

پارک آبی

 

پروازهای آنتالیا

برای سفر به آنتالیا معمولا وقتی هزینه تورها رو بررسی می کنید، متوجه میشید که دو تور که همه شرایط یکسانی دارند و فقط پرواز اونها متفاوته، چقدر تفاوت قیمتی دارند. علت این قضیه نبودن پرواز مستقیم از ایران به آنتالیاست. وقتی شما پرواز ایرانی مثل ماهان، ایران ایر یا سایر ایرلاین های داخلی رو انتخاب میکنید، مقصد اونها فرودگاه دنیزلی یا اسپارتا است که تا شهر آنتالیا حدود ۳ الی ۴ ساعت زمینی ادامه مسیر دارند و همین قضیه باعث میشه که هزینه تورها با پرواز داخلی مناسب تر باشند، با اینکه مسیر زیبایی هست و میتونید از مسیر لذت ببرید، ولی به همون اندازه هم میتونه خیلی خسته کننده باشه.

گزینه بعدی پروازهای ترک مثل ترکیش، پگاسوس، سان اکسپرس و ... هستند که شما مستقیم به آنتالیا پرواز دارید و بدون خستگی زیاد بلافاصله به هتلتون دسترسی پیدا می کنید. این گزینه خیلی گزینه بهتری هست ولی هزینه تورهای آنتالیا با پروازهای ترک قطعا بالاتر است.

 

بهترین زمان سفر به آنتالیا و هتل دلفین امپریال لارا

بهترین زمان سفر به آنتالیا و این هتل هیجانی فصل بهار و تابستان یعنی از فروردین تا مهر ماهه که از آفتاب و تفریحات آبی نهایت لذت رو ببرید.

هزینه تور هتل دلفین امپریال لارا در آنتالیا

هزینه تور 6 شب و 7 روز برای هر نفر در اتاق دوتخته در این هتل با پرواز ترک مستقیم در حال حاضر حدود 37 میلیونه. این قیمت با توجه به تاریخ و نوع اتاق انتخابی متغیره.

دیدگاه های کاربران
امتیاز شما به این مطلب: 3