هتل کایون جانگل ریزورت بالی
هتلگردی

هتل کایون جانگل ریزورت بالی

هتل کایون بالی یک هتل جنگلی فوق‌العاده و بهترین استراحتگاه برای فرار از شلوغی‌های روزمره و ارتباط با زیبایی‌های طبیعت است. با طبیعت بکر و صدای دلنشین پرنده‌ها و ریلکس کردن در استخرهای خاص این هتل، یک سفر عاشقانه و رویایی را به راحتی می‌توانید برنامه‌ریزی کنید.

نمای کلی هتل کایون

لوکیشن هتل کایون جانگل ریزورت بالی

این هتل جنگلی گرمسیری در یک روستای سنتی در Bresela که 25 دقیقه تا قلب اوبود فاصله دارد، قرار گرفته است. برسلا مردم صنعتگر با استعدادی دارد که در زمینه تراشکاری چوب مهارت فوق‌العاده ای دارند. این مردم بیشترین چیزی که تولید می‌کنند کاسه های چوبی است، که هندوهای بالی از آن‌ها برای قرار دادن نذوراتشان استفاده می‌کنند.

فاصله هتل کایون بالی تا فرودگاه

فاصله هتل کایون بالی تا فرودگاه انگوراه رای یا همان فرودگاه بالی 46 کیلومتر است که با تاکسی و با در نظر گرفتن ترافیک معمول شهر، حدود یک ساعت و نیم زمان نیاز دارد. ترانسفر فرودگاهی با هزینه امکان‌پذیر است.

دسترسی به مکان های دیدنی بالی از هتل کایون

برای تفریح بیشتر و گشت و گذار در اطراف، مکان‌های زیادی وجود دارد. از معابد باستانی گرفته، تا نمایش رقص‌های سنتی، پارک فیل‌ها، قایقرانی در آب سفید، دوچرخه‌سواری و هم‌چنین:
کاخ اوبود یا Puri Saren Agung یک مجموعه تاریخی در اوبود است که محل اقامت رسمی خانواده سلطنتی اوبود بوده است.
بازار هنر سنتی اوبود که نزدیک Puri Saren می‌باشد و یک مرکز اقتصادی این شهر است.
جنگل میمون‌های اوبود زیستگاه طبیعی ماکاک‌های دم‌بلند بالی است که حدود 1049 میمون در این پناهگاه زندگی می‌کنند.
سایر مکان‌های دیدنی اوبود مثل موزه هنر و دهکده مرغ‌های ماهی‌خوار سفید و باغ وحش بالی هم ارزش بازدید دارند.

کاخ اوبود

هتل کایون جانگل ریزورت بالی مناسب چه کسانی است؟

مناسب افردای است که به دنبال سفر عاشقانه و ماه عسل هستند. این هتل برای افراد کمتر از 15 سال، شهروندان مسن، افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند و حیوانات خانگی مجاز نیست.

بهترین زمان سفر به بالی و هتل کایون جانگل ریزورت

بهترین زمان سفر به بالی و این هتل جذاب در تابستان و ماه‌های خشک سال است که روزها هوا آفتابی است و فصل بارانی نباشد. بهترین ماه‌ها خرداد و تیر و مرداد و اوایل شهریور (june, july,august) هستند که این ماه‌ها، های‌سیزن یا فصل شلوغی بالی هم هستند.

امکانات هتل کایون جانگل ریزورت بالی

این هتل دارای 3 استخر روباز و یک مرکز اسپا و یک رستوران است. WIFI رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی و پارکینگ خدمات رایگان و سرویس حمل و نقل رایگان به مرکز شهر دارد. سایر امکانات هتل هم مثل 2 بار، یک مرکز تناسب اندام، و یک بار کنار استخر هستند.

نمای استخر های هتل کایون جانگل ریزورت بالی

اتاق‌های هتل کایون جانگل ریزورت بالی

این هتل شامل 37 اتاق و سوییت است که به صورت زیر هستند:

سوییت‌های جنگلی کایون: 20 واحد 63 متری دارای فضای نشیمن، حمام اختصاصی با وان و تراس‌های مشرف به جنگل و دره.

ویلاهای استخردار جنگلی: ویلاهای 100 متری هستند با چشم‌انداز جنگل، استخر خصوصی، فضای نشیمن، آلاچیق فضای باز و سایر امکانات لوکس.

ویلاهای استخردار مشرف به دره: ویلاهای 100 متری هستند با چشم‌انداز خیره‌کننده از دره و جنگل‌های اطراف و با امکاناتی مثل استخر خصوصی، فضای نشیمن، آلاچیق فضای باز و سایر امکانات لوکس.

ویلاهای استخردار ویژه: این ویلاهای 150 متری با یک اتاق خواب و استخر بزرگتر و فضای بیرونی بیشتر برای تفریح، یک گزینه خیلی رمانتیک برای ماه عسل هستند. بقیه امکانات این ویلاها فضای نشیمن، امکانات لوکس داخل حمام، جکوزی اختصاصی، چشم‌انداز جنگلی، آلاچیق فضای باز و سایر امکانات لوکس هستند.

ویلاهای استخردار رویال: این ویلاهای سلطنتی 200 متری با چشم‌انداز جنگلی دارای یک اتاق خواب، سرویس آشپزخانه خصوصی، فضای نشیمن سلطنتی، استخر خصوصی، جکوزی خصوصی، آلاچیق فضای باز و سایر امکانات لوکس به شما امکان تجربه یک اقامت سلطنتی تجملی به سبک جزیره ای را می‌دهند.

نمای داخلی اتاق هتل کایون 

هزینه اقامت در هتل کایون جانگل ریزورت بالی

هزینه اقامت با توجه به سایت هتل از شبی 116 دلار شروع می‌شود. این هزینه با توجه به تاریخ و نوع اتاق انتخابی متغیر است

.

 

تصاویر بیشتر:
دیدگاه های کاربران
امتیاز شما به این مطلب: 3
َArianَArian20 تیر 1400

عاشق بالی ام